Sunday, September 27, 2009

Ada Pemeras Ugut bila menggunakan Tempat Awam

DSC_7247 copy
DSC_7243
DSC_7284 copy

Kecewa itulah yang dapat saya luahkan apabila saya balik dari kampung tradi sional gunung keriang itulah yang dapat saya ungkapkan, mana taknya hari tu saya bawak satu pasangan pengantin ni yang teringin sangat bergambar di sekitar kawasan kampung ni yang mana terdapatnya rumah-rumah tradisional melayu kedah.... sebelum ni pun dah banyak kali saya ke sana bawak pengantin, tak ketinggalan jugak kawan-kawan saya yang memang selalu ke sana sebelum ni kami tiada masalah apabila pergi ke sana.. tetapi kali ni kami berhadapan dengan kononnya petugas di situ, yang meminta sejumlah bayaran setelah kami selesai mengambil gambar di situ bila diajukan soalan tiada resit rasmi ke setelah kami membuat pembayaran, mereka menjawab kami tiada resit.... amat menghairankan hak kerajaan apabila digunakan dan dikenakan bayaran tetapi tiada resit.... kalau masuk zoo pun cas kamera ada resit... tu pun cuma rm5 tapi ini RM20..... sungguh sedih

No comments: